Potrzebujesz wsparcia technicznego?
- ITM HelpDesk - w tym miejscu Użytkownicy mogą zgłaszać błędy. Korzystanie z HelpDeska wymaga zalogowania. Uwaga: z Help Deska korzystają Użytkownicy, u których zakończono wdrożenie lub jest ono na tyle zaawansowane, że błędy zgłaszane są bez pośrednictwa opiekuna wdrożenia.
Inne zasoby
- Saturn Golden Gate Knowledge Base - key documentation articles in English.
- База знаний Saturn Golden Gate - основная документация на русском языке.
- Filmy instruktażowe - kanał na youtube zawierający filmy instruktażowe w zakresie rejestracji zamówień, definiowania artykułów i kontrahentów oraz podstaw pracy z danymi.
- itm.com.pl
- Aplikacje uzupełniające
Przeglądaj wg tematu
- Artykuły instruktażowe
- Saturn Golden Gate
- Saturn GG - FAQ i DIY (błędy wynikajce ze źle zdefiniowanych danych)
- Portal dostawcy
- Saturn.EXE
- Export
- Technolog
- Gospodarka magazynowa
- Gospodarka magazynowa II
- MOD
- Import zamówień XML - Importer
- Skanery
- Statusy
- JPKangur - instrukcja, konfiguracja
- Peacemaker (dokumentacja niekompletna)
- Saturn Importer
- RemoteApp
- ITM HELPDESK (PL, EN)
- Integracja
- Aplikacje uzupełniające
- Prometeusz
- Team Viewer Service ver. 8
- Fast report problem z czcionkami na wydruku PDF
- Saturn - nowe funkcjonalnosci
- Co nowego w wersji
- Artykuły pomocy technicznej
Saturn Golden Gate - wykaz wersji
Każdy z Klientów przechodzi na nową wersję we wcześniej uzgodnionym terminie.
Data wydania wersji nie jest równa dacie przejścia na tę wersję
Wersja | Data wydania |
---|---|
grudzień 2020 | |
XXXV - 25.35.0.0 | sierpień 2020 |
XXX - 25.30.0.0 | kwiecień 2020 |
XX - 25.20.44.0 | 44 tydzień kalendarzowy 2019 |
Niedawno zaktualizowane artykuły